onsdag den 7. august 2013

Film session!

I dag sætter vi det helt store kamera udstyr op for at få filmet de svære ruter på museumsvæggen.
Jeg håber på at kunne gå første del af det nye projekt som nok tjekker ind et sted mellem 8a og 8b. Ruten har et markant kompressions crux hvor det er umuligt at sætte fødderne rigtigt, og dermed er balancen helt skæv. Den fulde linje er ca 8b/8b+ da der efter første anker kommer endnu et crux. 

Efter det seneste års klatring har jeg fået lidt mere erfaring i de svære grader og det gør det derfor lidt lettere at vurdere graderne på de nye projekter. 
Det gamle projekt jeg boltede sidste år er ekstremt svært. Virkelig meget sværere end de ruter jeg har prøvet i både Sverige og Spanien. 
Måske har vi også den magiske 9a grad i Danmark? 

I aften rykker vi kameraerne til boulder projektet hvor temperaturen burde være faldet lidt. Forhåbentlig går det også godt der! Jeg smider lidt billeder på bloggen i aften. 

B. 

1 kommentar:

  1. Spændende hvordan graderne føles til efteråret ;-) Totalt margarine lige nu.

    SvarSlet