onsdag den 29. maj 2013

Tierra Ambassadør!

Jeg er stolt af at kunne skrive at jeg er blevet en del af Tierra, som en af deres ambassadører.


Tierra laver unikke og gennemtestede produkter til et liv på det vertikale. Igennem hele deres kollektion er der et utrolig behageligt design som gør at tøjet både er godt til klatring og hverdags aktiviteter.

For 2 uger siden havde jeg Tierra Granite Shorts med til Göteborg. Det er allerede blevet min favorit beklædning over sommeren da de er luftige og giver plads til bevægelse samtidig med at der er tænkt over hvor lommerne sidder når man har en sele på.
I Göteborg blev det til en masse 7'ere i det gode vejr, et flash af Epicentrum 7c og endnu et sjældent ascent af Big Bang 8a+ på Tjörnbroklippan. Værd at bemærke (og efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til) er at ruten vist aldrig er blevet klatret af en dansker før, og at den næsten aldrig bliver klatret i det hele taget. I hvertfald passede den mig rigtig godt, med lange, cruxede deadpoint bevægelser til slopede crimps. Under mit ascent styrtregnede det, så den kan altså også klatres våd hvis man har lyst til det ;)

 Foto: Jonatan Ørting

Foto: Jonatan Ørting 

Tierra samler også årligt verdens eliten til Tierra Boulders i Stockholm, så hold øje med deres bevægelser for deres events er værd at overvære!

Hvis du vil vide mere om deres produkter så kan hele kollektionen findes ved at klikke på tierra logoet ovenover.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar