mandag den 25. februar 2013

Where is my power?

Er tilbage i Margalef. Vi flygtede ellers til Siurana på grund af ekstrem snevejr (10cm!) for et par dage siden. Der var sneen også nået hen, men det var dejligt med lidt afveksling.

I Margalef er jeg ved at have stillet fokus på nogle enkelte ruter jeg gerne vil forsøge at lave. Før sneen hang slyngerne på Los Ultimos Vampiros Hippies 8c. Et hårdt stykke i bunden, på 12 moves, før ruten bliver 8a+ til et topcrux på 2 to-finger, undercling pockets til en cool deadpoint bevægelse til en mono.
Ruten er svagt overhængende og ligger højt over Margalef på sektoren Raco Des Les Espadelles.
Jeg har utroligt let ved alle bevægelser og håber på at lave den snart. Bagefter har jeg et par andre ruter i samme sværhedsgrad, men nogle ligger i skygge og med så lave temperaturer og vind, er det næsten for koldt..

I dag flashede jeg en 7c og lavede Photo Shoot 8b lige efter at have sat slyngerne (gik kold på begge ruter). Det var dejligt endelig at få det sika-monster ud af verdenen.

Jeg har ikke følt mig stærk efter at være vendt tilbage fra Siurana. Håber på det kommer tilbage de næste par dage..

Ciao!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar