torsdag den 21. februar 2013

Raco De La Finestra - Refugio Margalef

Så er jeg endelig i Spanien og der er taget hul på en lille måneds klatring!

Turen startede med at Iberia og Vueling strejkede, jeg mistede billetten, lejebilen og måtte købe det hele på ny, desværre til mange flere penge.

Oveni landede jeg sammen med Jonatan og Esben kl 02 i Margalef og refugiet var lukket, så vi måtte sove i bilen. En dårlig nat hvor jeg ikke fik sovet meget så første dag på ruterne tog jeg det langsomt og chillede i solen.

I dag var vi på Raco De La Espadellas - Margalefs' Ceüse. Jeg ville starte turen ud med at få lukket ONG 8a+ som har har prøvet på andre ture. Efter skiftevis at have sikret og varmet op gik jeg ret kold på. Jeg ville bare sætte slyngerne, men pressede på da forsøget var ret godt. Jeg endte med at kunne holde armene helt friske og ryste ud på hele ruten. Den føltes utrolig let. Det gjorde at jeg følte mig sikker i at sigte højt på denne tur!

Ciao!

PS.
Tjek billedet fra lufthavnen.. Man må ikke have shampoo med i bagagen, men en kniv er ok!?!?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar