tirsdag den 11. september 2012

Indskrivning og forberedelse

Hele dagen har jeg siddet i en bag-indgang til Bercy hallen sammen med mange andre atleter og deres trænere. Det er en dag som i dag man opdager en træners anden gode egenskab: at kunne indskrive atleter og tage til det tekniske møde i stedet for atleterne.
Egentlig er det svært at klage over indskrivningen til den største sportsklatrekonkurrence i verdenen. For det er bare for fedt!
Jeg føler mig virkelig hjemme i disse omgivelser, der er en god stemning bland atleterne og jeg føler et mærkeligt tilhørsforhold. Det bliver helt sikkert ikke den sidste World cup/Championship jeg vil komme til at føle mig hjemme ved ;)
Nu er det tidlig i seng og oplade batterierne til i morgen. Kl 9 i morgen går det løs med kvalifikationerne til Bouldering. Jeg håber på at klatre smart og effektivt.
Jeg har start nr 35 så jeg skal klatre mellem kl 11.40-13.00 ca.

Her er et billede fra flyveren og af den specielle hal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar