mandag den 10. september 2012

Mod Bercy

Så er alt klar. Jeg er på vej nu- på vej mod VM i Bercy hallen i Paris.
Alt er på plads. Både i tasken - skoene, kalken, selen, osv - og i hovedet: jeg glæder mig virkelig denne gang. Jeg har mere styr på det end sidst og føler derfor at jeg kommer til at få mere ud af det.
Nu går turen mod hotellet. De næste par dage vil jeg forsøge at skrive løbende updates på hvordan det går. Så hold øje her!
Efter VM tager jeg til Bleau. Måske er der mere i armene? Jeg har ihvertfald nogle svære ting i skoven som jeg vil prøve ;)

B.

1 kommentar:

  1. Lyder godt Bjørn. Glæder mig til masser af lækker blog update, gerne lidt backstage - det vi ikke ser på ISFC-TV :)
    MEGA meget held og lykke de næste par dage.

    GI` DEN GAAAAAAAAAAAAAAASSSS!!

    - og nyd det.

    Søren

    SvarSlet