søndag den 9. oktober 2011

Mere Kjuge

Tog en lørdagstur til Kjuge i går.
Det er efterhånden blevet en vane for mig, når jeg tager på Kjuge, ikke at forvente noget og ikke at finde et projekt og ikke at finde en blok som jeg bruger al tiden på. Jeg finder ikke længere stedet lige så inspirerende som de første gange jeg klatrede der. Dog står nogle linjer ud som jeg gerne vil bruge tid på -en gang: Huggsexa sit start 8B, Aerodynamiten låg start 8A, Litium ligge start 8A, Lajfstajl 8A, Alla vil til himlen ss 8A+ osv... Altså de sværeste linjer. Til gengæld har Västervik vækket min interesse da jeg synes stilen passer mig bedre. Også vil jeg sindsyg gerne snart ligge noget tid på Ivö for at udvikle de linjer jeg synes man skal tage derover for at klatre. Der er helt klart nogle linjer som vil kunne blive gode klassikere..

Nåh, men altså lørdagen bød på:

Colosseum SS 7C+ -ny beta. Efter min mening (og min metode) føles det som 7B/7B+!

Aerodynamiten low 7C?. 2nd og.

Jeg nåede også at give Forza 7C nogle skud -de sidste i regnvejr, som bestem gør det mere spændende :D
Og så nogle problemer som jeg simpelthen ikke kan huske hvad hedder.. Jeg har formået at smide guiden væk ;).

Odense drengene var også i skoven og der blev bestem trukket hårdt. Men mere om det fra deres front.

out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar