mandag den 24. oktober 2011

2-dages tur til Kjuge + videoer

Så blev det til en 2-dages tur til Kjuge. Denne gang havde jeg sat mig for at finde noget hårdt, og lave det..

Jeg fik arbejdet sonic SS 8A. Det er en super fed siddestart. Der skal lige være lidt koldere før jeg kan sætte det hele sammen, men det føles virkelig tæt på -efter en kort 20 min. session. Det er første gang jeg prøvede siddestarten..

Vi var også på Mastercard. Små crimps på lodret væg -lige mig ;) Det gik også ret stærkt med at lave den. Der er en arete på højre side af Mastercard som jeg ikke kunne finde i guiden. Den fik jeg også lavet. Hvis den ikke er lavet endnu så er det måske FA?? Don't know..

Jeg fik også kigget lidt på Lithium lav start. Den er vist graderet 8A, men nok også ret soft efter min mening. Jeg lavede Lithium 7C+ i 2nd go. Og tænkte at jeg også lige måtte prøve den lave start. Og efter et par forsøg og ændring af beta lavede jeg den også! Måske (hvis den holder graden) er det min første 8A på Kjuge..

Ticklist d. 22-23 okt:

Fajers dyno 7A -flash
Dalastark 7A 2nd go
Björntjänst SS 7A
Mastercard 7B
Sonic 7B+
Lithium 7C+ 2nd go
Lithium lav start 8A

Har efterhånden meget video liggende, men det skal lige klippes sammen. Håber snart på at kunne lægge noget op.

1 kommentar:

  1. Godt gået Bjørn. Areten på højre side af mastercard hedder Diners Club og er 7A+. Den findes under opdateringerne på kjuge.nu hjemmesiden.

    SvarSlet