onsdag den 26. oktober 2011

God boulderform, nu på reb..

Jeg har fået meldt mig til rope comp vol 4. i DBKK. Det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har været i en sele. Faktisk er det hele 5 måneder siden..
Dog glæder jeg mig helt vildt, da konkurrencerne i DBKK plejer at være så fede. Jeg har snakket med rutebyggerne og jeg ved at de som altid lægger et kæmpe arbejde i at gøre ruterne super fede!
Så kommer vi til underarmsproblemet; de er hammer stærke, men bestemt ikke i den fit-nisse form de var i, i sommers.. Jeg er farlig på de korte ruter, men hvis de sender os ad den lange vej ud over hallens overhængende vægge, i finalen, er jeg ikke meget værd. Så hvad så? Jo, planen er at give den max gas og speedklatre så meget som muligt ;)
Jeg har som mål for dagen at nå finalen og derfra må det blive show-off indtil underarmene kramper = a muerte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar