lørdag den 20. oktober 2012

Onde de Choc

I går flashede jeg Onde De Choc 7B i Apremont. Jeg venter på gode forhold i Rempart så jeg kan komme tilbage og afslutte projektet: Sideways Daze. Det var en god afslappet dag i går i Apremont - næsten som en hviledag. Onde De Choc er en perfekt arete og bevægelserne er rigtig gode. Jeg kan sagtens forstå hvorfor den har fået en stjerne. Jeg var overrasket over graderingen - Det føltes mere som 7A arete klatring..

Jeg har efterhånden fået ret slidte fingre og det kommer til at påvirke hvor mange forsøg jeg kan give Sideways Daze, men jeg håber på kun at skulle bruge ét! Jeg kan lave alle bevægelserne stabilt, men når jeg skal sætte det hele sammen så bliver det afgjort på et enkelt teknisk fodskift! Det er både irriterende og lærerigt at jeg falder af på grund af en lille detalje.  

1 kommentar: