søndag den 1. april 2012

Worksession på et projekt i skoven

Denne lørdag fik jeg prøvet et nyt projekt. Linjen er en af de reneste linjer på Kjugkull. Den går i et overhæng ved siden af "Lätt som en fjäder". Det der er interessant ved dette problem er at der egentlig kun er 3 større greb at holde i. Ydermere er det ene greb en super dårlig tofinger pocket. Jeg ved der i mange år er folk som har prøvet linjen, men uden held, så dette må være en af de sværere..
Bare at lave nogle af bevægelserne på disse projekter skubber mig mod sværere ting. Jeg kan mærke at det udvider min horisont for hvilken grebsstørrelse jeg kan aktivere på og hvor langt jeg i fremtiden skal kunne trække for at lukke endnu sværere problemer.
Her er en video optaget på min iPhone fra i lørdags. En fin lille worksession ;-)

Ses i skoven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar