torsdag den 1. december 2011

Danmarks Mester i Bouldering 2011

Så står jeg på toppen.

Der har været bouldering i Lyngby, DTU og det gik virkelig godt.

Denne gang var det Yann Genoux der skruede problemer sammen med Søren Andersen. Problemerne var super fede. Kvaliteten var ekstrem høj og de formåede at splitte feltet med tekniske problemer. Dog savnede jeg en enkelt eller to tunge problemer hvor man virkelig kunne vise styrken. Efter finalen var jeg slet ikke træt så derfor føltes det som om jeg ikke havde trukket i nok små greb ;)

Her bliver DM 2011 afgjort i finalen:

Et fint sammenklip:

Et super fint problem med min størrelse greb. Dog savnede jeg noget mere overhængende.

Kval problemer:






Og lidt semifinale:


Nå.. så er det slutningen af året.
Jeg har lige en måned til at bygge ekstra styrke. Efter nytår starter forberedelserne til 8c,8c+,9a projekter i Spanien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar