torsdag den 21. juli 2011

Ny Sponsor

Jeg har fået ny sponsor: Evolv Performance Climbing Footwear.

Evolv er et amerikansk firma som laver virkelig gode, innovative klatresko. Firmaet laver sko til alle fodtyper og gør at man altid kan finde noget der passer.

Jeg er flere gange blevet overrasket over deres komfort og gode performance!

Jeg går lige nu og venter på den nye model, Shaman, som ligner en kandidat til verdens bedste sko. Efter hvad anmeldelserne siger så er balancen mellem performance og komfort fantastisk og der skulle også 20 (!) prototyper til før Shamanen så ud som den gør nu.
Under alle omstændigheder glæder jeg mig til at have den i hånden.

Lige nu kan jeg virkelig anbefale Evolv Talon G2 som jeg har gode erfaringer med på klippe. Den gør det bare SÅ godt på overhængende terræn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar