lørdag den 28. maj 2011

Hulk 8b+

I dag klippede jeg ankeret på min tredje 8b+. Det var ruten Hulk i Ali Baba Cave. Ruten er en gammel 8c, men senere nedgraderet. Det er den 8b+ som jeg har kæmpet mest for. Det ligger også helt klart stadig i den svære ende af 8b+. De lokale tror stadig den kunne være 8c, så nu er jeg virkelig tæt på en ny bogstav-grad!!
I morgen er turens sidste dag hvor vi har planlagt at klatre let og meget. Det har været en virkelig god tur indtil videre og jeg har SÅ mange ruter at komme tilbage til. Bla Welcome to Tijuana 8c og inconformista 8c+/9a. Desuden har jeg en 8c+ ekstension til gode på Hulk 8b+. Jeg vil også meget gerne lave den lave start: Ali baba 2 som ender i Hulk og dermed bliver 9a. Wooh jeg kan næsten ikke vente med at skulle tilbage til det her fantastiske sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar