torsdag den 20. september 2012

Västervik Boulder Meet!

Så er vi landet i Lysingsbadet i Västervik. Vi skyndte os at hente nøglen til hytten og køre ud for at få en aften/nat session. Jeg havde noget unfinished business på marstrand blokken: Pro2 8A+..

Jeg varmede op ved at klatre de tre første bevægelser og jeg følte mig utrolig "klippestærk". Jeg børstede alle grebene og satte kameraet klar. På første rigtige forsøge sendte jeg hele problemet !
Vi var ikke færdige så vi kørte til Måmmeholme blokken og der prøvede jeg Kraft 8A.
Jeg har virkelig tyndslidte fingre efter bleau så jeg var meget påpasselig med ikke at rive hul på fingrene - det er for tidligt at bløde;)

Derfor forsøgte jeg at flashe Kraft med tape på fingrene. Dermed ingen friktion og flash forsøget endte meget brat! Jeg hev tapen af - ventede lidt og indenfor 10 minutter sendte jeg problemet!

Jeg er i flyvende form og to 8'grader på en dag har jeg aldrig præsteret før. Jeg håber på at nå at lave flere inden på søndag!

Dagens Tick:

Pro2 8A+
Kraft 8A

Her er et mørkt billede af Kraft:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar