søndag den 15. januar 2012

Lithium Direct 8A

Weekenden bød på noget tør og kold vinterbouldering på Kjuge. Jeg ville gerne på nogle ting i 8B området. Egentlig havde jeg La Boheme siddestart i hovedet sammen med Huggsexa SS, men det blev ikke til nogen af delene. Til gengæld kom jeg derfra med en enkelt 8A.
Lørdag varmede vi op på Celolitten 8A på cafeblocket. Jeg er tæt på at lave alle bevægelserne, men den må vente til en anden gang. Lithium har en Direct udtopning og vejret passede lige til de umulige slopere. Efter at have toppet den gik jeg i gang med at arbejde Lithium Low Direct. Der er mange der har foreslået 8B til graden, men jeg er i tvivl. Jeg faldt på sidste bevægelse efter sloperne fordi mine fingre nåede at blive så kolde at jeg ikke kunne føle hvor jeg placerede dem. Det gentog sig ret mange gange, uden jeg va heldig nok til at toppe. Hvis den bliver graderet 8B tror jeg den er soft. I hvertfald skulle lithium-linjen altid have haft den udtopning. Det er noget rod at klatre helt over til de jugs! Jeg ser også helt klart linjen til højre i taget som mulig! Den skal bare kalkes op og arbejdes godt igennem ;) fortsat god boulderseason til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar