mandag den 4. oktober 2010

Tour De Bloc



Lørdag d. 2 oktober ramte sidste afdeling af touren KK's hvide vægge. Det var en fin flash konkurrence med onsight finale. De fleste var flyvende og toppede alle kval problemer. Jeg var lidt for ivrig så jeg lavede 2 fodfejl som kostede 2 ekstra forsøg. Det hindrede mig dog ikke i at gå i finalen.


I finalen var der 5 problemer. Jeg flashede de første 4 og manglede kun det sidste. Det var på den mobile væg fra Boulder DM 2010, på nogle fine slopere. Zonen var en meget negativ sloper som gjorde det svært at gribe næste greb. Jeg fandt en beta hvor jeg brugte siden af væggen. På den måde kunne jeg næsten helt undgå det svære cruxtræk. Dog nåede tiden at gå inden jeg fik toppet.

Jeg endte på en fin 2. plads, men kan desværre ikke gå efter 1. pladsen til næste år da det ser ud til at touren holder pause på ubestemt tid :( øv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar